0  |  0

موسسات مالی و اعتباری آفتی برای نظام بانکداری است

موسسات مالی و اعتباری آفتی برای نظام بانکداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی صادقی در دهمین جلسه مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر لزوم حمایت از صنعت و تولید استان، اظهار داشت: کل سپرده‌های استان 252 هزار و 987 میلیارد ریال بوده که تا پایان تیرماه این رقم به 290 میلیارد ریال رسیده است که این رشد منابع ناشی از بی‌اعتمادی مردم به صندوق‌ها بوده که به سمت بانک‌ها آمده‌اند که زیر نظر بانک مرکزی هستند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در ارتباط با میزان پرسنل بانک‌های استان، عنوان کرد: 10 هزار و 930 پرسنل در بانک‌‌ها مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 9 هزار و 584 نفر مرد و هزار و 346 پرسنل خانم هستند.

وی همچنین تعداد شعبه های استان را هزار و 73 و تعداد باجه‌های بانکی را 796 باجه اعلام کرد.صادقی با تأکید بر اینکه موسسات مالی و اعتباری آفتی برای نظام بانکداری هستند، متذکر شد: بانک مرکزی باید در این زمینه برخورد مناسب را داشته تا آسیب‌های نظام بانکی کاهش یابد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: مردم نسبت به دریافت تسهیلات از بانک‌ها بی میل شده‌اند زیرا به دنبال منابع ارزان قیمت هستند که این مسئله منطقی است اما اگر بتوان سود تسهیلات را کاهش داد تمایل برای دریافت آن بیشتر می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com