0  |  0

صندوق قرض‌الحسنه خبرنگاران «کرامت» تشکیل شد

صندوق قرض‌الحسنه خبرنگاران «کرامت» تشکیل شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صندوق قرض‌الحسنه خبرنگاران با عنوان «کرامت» با حمایت اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی تهران در سازمان اقتصاد اسلامی تشکیل شد. خبرنگاران اقتصادی رسانه‌های مختلف با حضور علاء میرمحمد صادقی عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و خیر پیشکسوت در سازمان اقتصاد اسلامی گرد هم آمدند که هیأت امنای این صندوق با حضور 17 نفر شکل گرفت.

پس از آن انتخابات هیأت‌مدیره هم برگزار شد که آقایان حسین بردبار از روزنامه خراسان، مهران ابراهیمیان از روزنامه جوان، علی شفائی از روزنامه جهان اقتصاد و خانم‌ها فاطمه بیات از خبرگزاری فارس و ناهید شمشیری از خبرگزاری پانا به‌ عنوان اعضای اصلی هیأت‌مدیره انتخاب شدند و در نهایت مهران ابراهیمیان به عنوان مدیر عامل صندوق با رای اکثریت هیئت مدیره انتخاب شد.

همچنین سمانه جدیدی از باشگاه خبرنگاران جوان و زهرا علی‌اکبری از روزنامه اعتماد به‌ عنوان اعضای علی‌البدل هیأت‌مدیره اکثریت آراء را کسب کردند.ادریس هیأتی نیز به‌عنوان بازرس اصلی و خانم بهنام راد به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

قرار است، این صندوق تسهیلاتی به‌عنوان قرض‌الحسنه و برای موارد اضطراری در اختیار خبرنگاران حوزه اقتصادی قرار دهد.شماره حساب 898 در سازمان اقتصاد اسلامی برای این صندوق در نظر گرفته شده که خبرنگاران حوزه اقتصادی برای عضویت می‌توانند با کپی کارت شناسایی و مبلغ یکصد هزار تومان عضو این صندوق شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com