0  |  0

مذاکره پساتحریمی سیف با بانک مرکزی 4کشور اروپایی و آسیایی

مذاکره پساتحریمی سیف با بانک مرکزی 4کشور اروپایی و آسیایی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در اجلاس سالانه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی به لیما،پایتخت کشور پرو سفر کرده است، در روز جمعه 9 اکتبر(17 مهر 1394)، در اجلاس مجمع عمومی که با حضور مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول، رییس بانک جهانی،رییس جمهور کشور پرو و روسای کل بانک‌های مرکزی و وزرای اقتصاد و دارایی کشورهای مختلف از جمله وزیر اقتصاد و دارایی کشورمان برگزار شد، شرکت کرد.

متعاقب جلسه فوق، سیف با همتایان خود از بانک‌های مرکزی آلمان، فرانسه، هند و ترکیه دیدار و در خصوص مباحث مورد علاقه فی‌مابین و اقدامات قابل انجام در برهه کنونی و آماده‌سازی شرایط برای دوره بعد از رفع تحریم‌ها به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این جلسات مواردی همچون فراهم کردن شرایط و مقدمات لازم جهت احیا و ارتقای روابط بانکی در دوره بعد از تحریم، فعال‌سازی مجاری پرداخت و حساب‌های غیرفعال شده قبلی،افتتاح حساب‌های جدید، تعیین تکلیف اقلام باز باقی‌مانده از دوره تحریم، اعزام هیات‌های بانکی و تبادل تجربیات حرفه‌ای و تخصصی بانکی به ویژه در حوزه نظارت بر بانک‌ها و رعایت و تطبیق مقررات،قوانین ناظر بر مبارزه با پولشویی،آموزش کارکنان نظام بانکی و .... مطرح  و تفاهمات لازم جهت عملیاتی نمودن آنها حاصل شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com