0  |  0

بانک مرکزی واریز بدهی بابک زنجانی را تایید نمی‌کند

بانک مرکزی واریز بدهی بابک زنجانی را تایید نمی‌کند

محمد علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در واکنش به ادعای وکیل بابک زنجانی مبنی بر واریز یک میلیارد و 427 میلیون و 500 هزار یورو به حساب بانک مرکزی، اظهارداشت: بانک مرکزی صحت این خبر را تایید نمی‌کند و اگر وکیل بابک زنجانی مدعی است امروز این بدهی به این مبلغ به حساب بانک مرکزی واریز شده، باید اسناد واریز را از بانک کارگزار به بانک مرکزی ارائه کند.

وی افزود: فرد بدهکار باید اسناد واریز بدهی را ارائه کند و اگر وی مدعی پرداخت بدهی است، باید اسناد واریز را به بانک مرکزی بدهد که البته تاکنون چنین سندی ارائه نشده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com