0  |  0

مدیرعامل شرکت واسپاری ملت تغییر کرد

مدیرعامل شرکت واسپاری ملت تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل و 3 عضو هیات مدیره شرکت واسپاری ملت تغییر کردند و با تصمیم هیات مدیره ، مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد. به این ترتیب علیرضا ابراهیم پور به نمایندگی از گروه مالی ملت به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت واسپاری ملت جانشین علی شیدایی مدیرعامل پیشین شد.

ابراهیم پور با مدرک دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی گرایش مدیریت فرهنگ سازمانی دارای سوابق عضویت در هیئت مدیره و مدیرعاملی شرکت هایی چون بیمه ملت، لیزینگ آریا دانا، بهمن لیزینگ و انجمن و کانون شرکت های لیزینگ ایران بوده است.

وی در شرکت واسپاری ملت نیز سابقه خدمت به عنوان نایب رئیس هیات مدیره را در کارنامه خود دارد.

همچنین کوروش معدلت عضو هیئت مدیره بانک ملت به نمایندگی از شرکت ساختمانی بانک ملت به عنوان رییس هیات مدیره، محمود اخلاقی معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی به نمایندگی از شرکت بهسازان ملت به عنوان نایب رییس هیات مدیره، حمیدرضا مهرعلی به نمایندگی از شرکت چاپ بانک ملت و کیومرث سلیمانی نژاد به نمایندگی از شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سایر اعضای هیات مدیره 5 نفره شرکت واسپاری ملت را تشکیل می دهند.

حمیدرضا مهرعلی دارای مدرک دکترای مدیریت علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و از جمله سوابق مدیریتی وی می توان به مدیرعامل و عضو هیات مدیره لیزینگ ایران خودرو، مشاور وزیر و و مدیرکل دفتر وزارتی، ارزشیابی عملکرد و بازرسی وزارت رفاه و تامین اجتماعی و عضو هیات مدیره در شرکت های سرمایه گذاری غدیر، لیزینگ خودرو غدیر، لیزینگ خودرو کار، لیزینگ حمایت گستر ایران خودرو و صنایع ملی مس ایران اشاره کرد.

علاوه بر این کیومرث سلیمانی نژاد با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تحول، دارای سوابق مدیریتی همچون مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک خودرو تابان (متعلق به شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا)، عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام بازرگانی شرکت ستاره سفیران متعلق به گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا است.

بنابراین گزارش، شرکت واسپاری ملت 6 تیرماه سال جاری در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده و منتظر عرضه اولیه سهام است. این شرکت از اواخر سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با سرمایه ثبت شدۀ 800 میلیارد ریالی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های زیر مجموعه گروه مالی ملت بشمار می رود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com