0  |  0

برقراری ارتباط کارگزاری بانکی ایران - لوکزامبورگ

برقراری ارتباط کارگزاری بانکی ایران - لوکزامبورگ

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدارکه انجام شد، ولی‌اله سیف با اشاره به علاقه‌مندی بانکداران ایرانی به همکاری‌های دوجانبه گفت: آماده‌ایم در زمینه برقراری ارتباطات کارگزاری و سایر زمینه‌ها از جمله خزانه‌داری، مدیریت ذخایر و خرید و فروش طلا، فعالیت در بازارهای مالی یا اعتبارات کوتاه و بلندمدت با لوکزامبورگ همکاری مشترک داشته باشیم.

رئیس‌کل بانک مرکزی همچنین نسبت به بهره‌گیری جامعه بانکداران ایرانی از خدمات مشاوره‌ای و آموزشی نظام بانکی لوکزامبورگ ابراز علاقه کرد.همچنین «ژان اسل بورن» وزیر خارجه لوکزامبورگ نیز در این دیدار گفت: مبادله هیات‌های بانکی میان ایران و لوکزامبورگ به ارتقای سطح روابط اقتصادی منجر خواهد شد.

وی پیشنهاد کرد زمینه همکاری موثرتر دو کشور با دیدار بانکداران دو طرف با یکدیگر فراهم شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com