0  |  0

دولت نقدینگی را به سمت تولید هدایت کند!

دولت نقدینگی را به سمت تولید هدایت کند!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی دولت قابل فهم است، گفت: باید توجه داشت اگر اقتصاد کشور از وضعیت رکودی خارج شود میزان بالای نقدینگی می تواند در اقتصاد مشکل ایجاد کند، بنابراین باید نقدینگی به بخش تولید سوق داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، جعفر قادری در گفت و گو با خبرگزاری "خانه ملت" در خصوص وضعیت نقدینگی در کشور گفت: براساس اطلاعات اقتصادی میزان نقدینگی در کشور در حدود 900 هزار میلیارد تومان است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید توجه داشت اگر اقتصاد کشور از وضعیت رکودی خارج شود میزان بالای نقدینگی می تواند در اقتصاد مشکل ایجاد کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه بیشترین مشکل واحدهای تولیدی کمبود نقدینگی است، افزود: اگر دولت بتواند نقدینگی ها را به سمت تولید هدایت کند، میزان نقدینگی مشکل ایجاد نخواهد کرد.

قادری افزود: دولت باید از تولید کننده داخلی حمایت و شرایط را برای توسعه صادرات فراهم کند و اجازه ندهد از نقدینگی ها در بخش دلالی اضافه شود.

وی با اشاره به کنترل نرخ بالای تورم گفت: مشکلات اقتصادی دولت قابل درک است اما باید پذیرفت انتظار مردم از دولت در جهت رفع مشکلات اقتصادی بالا است البته نباید فراموش کرد رفع مسائل اقتصادی نیاز به زمان دارد.  

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تیم اقتصادی دولت و بانک ها باید شرایطی را ایجاد کنند تا تسهیلات در بخش تولید بکار گرفته شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه-سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com