0  |  0

آلترناتیو مدرن سپرده قانونی

آلترناتیو مدرن سپرده قانونی

 معمولا سرمايه‌گذاران، چه آنهايي كه كه در يك شركت سرمايه‌گذاري ريسك‌پذير هستند و چه سرمايه‌گذاران فرشته خو ، استارتاپ‌ها را بر اساس تماس ناگهاني و یکباره مدنظر قرار نمي‌دهند، بلکه همانطورکه مشتري در مورد خريد محصول جديد، فروشگاه يا رستوران، به حرف گروه همتايانش گوش مي‌دهد، سرمايه‌گذاران هم تمايل دارند در مورد شركت‌هاي بالقوه‌اي كه مي‌خواهند به پورتفوليوي خود اضافه كنند به مشورت ساير سرمايه‌گذاران گوش دهند.

شما با كمك قدرت همتايان خود(كه محرك پتانسيل سرمايه‌گذاري استارتاپ شما مي‌باشد) بايد بفهميد كه چطور خود را به سرمايه‌گذاران معرفي كنيد تا بتوانيد براي كسب و كار خود سرمايه جمع كنيد. در اينجا مراحلي را به شما ياد مي‌دهيم كه بايد انجام دهيد تا بتوانيد تعداد سرمايه‌گذاران خود را و شانس سرمایه گذاری را افزايش دهيد: « كارتان را با شبكه‌ي دوستان خودتان شروع کنید. در جلسات، كنفرانس‌ها و رقابت‌هايي كه مي‌دانيد افراد شبكه‌ي شما و سرمايه‌‌گذاران بالقوه حضور خواهند داشت شركت كنيد »  

شخصي‌تر و به صورت يك‌به‌يك خود را معرفي نماييد. بدين ترتيب شما هم مي‌توانيد حركات و رفتار سرمایه گذاران را مشاهده كرده و مهارت‌هاي شخصي و دانش خود را براي ارتباط با آنها و معرفي ایده هایتان، افزايش دهيد. اگر در اینگونه كنفرانس ها يا جلسات حضور داشته باشيد امکان اینکه توسط سرمايه‌گذار ديگري به سرمایه گذاران اصلی معرفي شويد، مي‌تواند تاثير بسیار مثبتي داشته باشد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com