0  |  1

بی‌تابی طلا در مرز میانه

بی‌تابی طلا در مرز میانه

نوسان قابل‌توجه بهای جهانی طلا در هفته گذشته کاملا مشهود بود، نوسان‌هایی که از یکسو نتیجه نوسان دیگر بازارهای بین‌المللی بودند و از دیگر سو، حاصل خرید و فروش‌های فنی در بازار فلزهای گرانبها. با این همه عمده نوسان‌ها در میانه کانال 1200 دلار انجام شده‌اند تا بیم و امید علاقه‌مندان به فلز زرد ادامه داشته باشد. اونس فلز زرد که هفته را با قیمت 1234دلار آغاز کرده بود، در 5 روز کاری گذشته هم محدوده 1220 دلار را تجربه کرد و هم محدوده 1270 دلار را. در این روزها، حتی در مقاطعی که قیمت نهایی روزانه شاهد ثبات نسبی بود، روند ساعات کاری افت و خیز زیادی را نشان می‌داد. هر اونس طلا که روز دوشنبه با 2 دلار افت به قیمت 1234 دلار رسیده بود، روز سه‌شنبه روی قیمت 1250 دلار ایستاد. روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، اعداد 1244 و 1248 دلار برای بهای اونس رقم خورد و روز جمعه هم با نوسان‌ آغاز شد. بهایی که تا ساعت 7 عصر روز گذشته برای اونس طلا ثبت شد، 1243 دلار بود، گرچه هم‌اکنون که شما این گزارش را می‌خوانید ممکن است قیمت متفاوتی به عنوان قیمت نهایی هفته سوم ماه آوریل 2016 رقم خورده باشد.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com