صفحه نخست  »   »  ویدیو ها  » 
1  |  2

از ایده تا محصول (۱۰): با این عینک بر حالت تهوع ناشی از حرکت غلبه کنید

اخیرا عینکی ساخته شده است که در آن مایعی وجود دارد که به اطراف حرکت می کند. فرد با ۱۰ دقیقه استفاده از آن دیگر دچار حالت تهوع و سرگیجه هنگام حرکت نمی شود.
عینک مذکورSeetroen نام گرفته و از فناوری Boarding Ring استفاده می کند. به عبارت دیگر در این عینک مایعی وجود دارد که به اطراف حرکت می کند و به مغز کمک می کند بر احساس سردرگمی و حالت تهوع غلبه کند.
به گفته سازندگان آن لازم نیست کاربر در تمام مسیر از عینک استفاده کند. کافی است ۱۰ دقیقه آن را به چشم بزند تا فعالیت مغز تنظیم شود. شرکت سازنده ادعا می کند گجت مذکور در ۹۵ درصد موارد به طور موفقیت آمیز حالت تهوع ناشی از حرکت را درمان می کند.
حالت تهوع ناشی از حرکت زمانی اتفاق می افتد که مغز سیگنال های متضادی درباره حرکت از گوش داخلی و چشم ها دریافت می کند. این عینک زاویه و حرکت خط افق طوری را شبیه سازی می کنند که موقعیت مایع با آنچه گوش داخلی رصد می کند، یکسان شود. بنابراین اگر فرد مشغول نگاه کردن به موبایل یا خواندن یک کتاب است، دچار حالت تهوع نمی شود.

دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com