0  |  0

صندوق کارآفرینی امید بوشهر: 670 میلیارد ریال وام قرض الحسنه اشتغال پرداخت کرد

صندوق کارآفرینی امید بوشهر: 670 میلیارد ریال وام قرض الحسنه اشتغال پرداخت کرد

روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر به نقل از مصطفی شهبازی افزود: این میزان پرداخت وام قرض الحسنه اشتغال از سوی این صندوق درمقایسه با مدت مشابه از رشد ٢٥٠ درصدی برخوردار است.
وی اضافه کرد: میزان پرداخت وام قرض الحسنه از سوی این صندوق تا پایان سال جاری افزایش خواهد یافت.
شهبازی ادامه داد: مکانیزه شدن سیستم نظارتی و حمایتهای مداوم از کارآفرینان و افراد جویای کار از جمله شرکت در نمایشگاههای داخلی و بین المللی از برنامه های صندوق کارآقرینی امید است.
مدیر صندوق کارآفرینی استان بوشهر گفت: در حاشیه سفر وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی به استان بوشهر با حمایت گسترده از زنجیره شیلات و آبزیان استان شامل فرایند صید، حمل و نقل، سردخانه، فراوری و بسته بندی و فروش موافقت شد.
شهبازی افزود: پس از تجربه موفق حمایت صندوق از تقویت حلقه های خوشه خرما اکنون قصد ورود به حیطه آبزیان را دارد.
وی از کارآفرینان موفق در این حوزه دعوت به همکاری کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com