0  |  0

شركت مجتمع گاز پارس جنوبی فرهنگ صنعتی و کارآفرینی را به ارمغان می آورد

شركت مجتمع گاز پارس جنوبی فرهنگ صنعتی و کارآفرینی را به ارمغان می آورد

اسحاق جهانگیری در جلسه شورای اداری استان بوشهر که با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار شد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر، افزود: همه این موفقیت ها در حوزه هسته ای نشان می دهد که فشارها و تحریم ها علیه ملت ایران برای این بوده است که مردم به مسئولان کشور فشار بیاورند اما ملت ایران در پایداری و استقامت خوش درخشیدند.
وی افزود: فشار دشمنان به گونه ای بود که حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز از این تحریم ها مستثنی نبودند و به دلیل این که ایرانی بودند از گشایش حساب بانکی و برخی خدمات دیگر محروم شده بودند و دشمنان سعی داشتند آنها را نیز به صف معترضان اضافه کنند.
جهانگیری با یادآوری دستاوردهای هسته ای و برجام گفت: البته ما بد عهدی طرف مقابل را می شناسیم اما این توانمندی در مقام های جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که با پیگیری های مداوم آنها را به اجرای تعهدها وادار کنند..
معاون اول رئیس جمهوری در ادامه سخنان خود به وضع اقتصادی کشور نیز اشاره و یادآور شد: مهمترین موضوع در مقطع کنونی تحقق اقتصاد مقاومتی است و مهمترین هدف گذاری صورت گرفته در این زمینه این است که اقتصاد کشور باید به حرکت درآید.
جهانگیری بوشهر را پایتخت انرژی کشور توصیف کرد و با اشاره به ظرفیت های بی نظیر جغرافیایی و انسانی استان، اظهار کرد: واحدهای صنعتی بزرگ نظیر مجتمع گاز پارس جنوبی در استان بوشهر افزون بر توسعه منطقه ای، فرهنگ صنعتی و کارآفرینی را به ارمغان می آورند و در آینده استان نقشی بسزا خواهند داشت.
معاون اول رئیس جمهوری در عین حال تصریح کرد: واحدهای بزرگی که نتوانند نیازهای مردم منطقه را مرتفع کنند موفق نیستند و این واحدها باید بتوانند در کنار ایجاد کارآفرینی مشکلات مردم را نیز مدنظر قرار دهند.
وی با اشاره به مشکلات و چالش های پیش روی اقتصاد کشور، گفت: اقتصاد کشور با مشکلات متعددی نظیر رکود و تورم روبرو بود و معتقد هستیم سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی می تواند کشور را از این چالش ها عبور دهد.
جهانگیری یادآور شد: خوشبختانه تا امروز اتفاق های خوبی در این زمینه شکل گرفته و تورم تا حد قابل قبولی کنترل شده است و دیگر تلاطم های لحظه ای در شاخص های اقتصاد کشور وجود ندارد.
دکتر جهانگیری همچنین جذب سرمایه گذاری خارجی را نیز کاری پراهمیت در توسعه برنامه های اقتصادی کشور ارزیابی کرد و گفت: یکی از مهمترین رویکردهای اقتصاد مقاومتی نیز برون گرایی است و ما باید تلاش کنیم منابع مالی خارجی به کشور جذب کنیم.
در این نشست استاندار بوشهر نیز گزارشی از پیشبرد برنامه های اقتصادی استان و روند اجرای اقتصاد مقاومتی ارائه کرد و گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده است که تا پایان سال هر ١٥ روز یک پروژه در استان بوشهر آماده بهره برداری است.
در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هم در سخنانی بر لزوم تلاش هرچه بیشتر برای توسعه استان بوشهر تاکید کرد و سپس رییس مجمع نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران استانی نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص استان بوشهر مطرح کردند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: شركت مجتمع گاز پارس جنوبی
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com