0  |  0

نمایشگاه دائمی برای فروش محصولات بانوان روستایی راه اندازی می شود

نمایشگاه دائمی برای فروش محصولات بانوان روستایی راه اندازی می شود

ثریا شارقی سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران درحاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندی های روستاییان و عشایراستان تهران درشهرستان پاکدشت گفت: دولت برای حمایت از تولیدات روستاییان و به حداقل رساندن حجم مهاجرت آن ها و ایجاد انگیزه زندگی در روستاها به سمتی پیش رفته تا تسهیلات کار آفرینی را توسعه دهد و با در اختیار قرار دادن تسهیلات ارزان قیمت، بستر توسعه را فراهم آورد.
سرپرست دفتر امور بانوان استانداری تهران گفت: هر ساله شاهد برگزاری مستمر نمایشگاه های تخصصی توانمندی ها در سطح کلان و به صورت خاص در تهران هستیم، زیرا که موضوع کار آفرینی بانوان روستایی از اهمیت زیادی برخوردار است و فعالیت های قابل توجهی را انجام می دهند و دفتر امور بانوان برای حمایت ویژه از این قشر به صورت خاص ورود پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل صنایع دستی، موضوع فروش آن است، گفت: برپایی نمایشگاه های این چنینی زمینه ساز بسترهای مناسب برای بانوان روستایی است تا بتوانند باشرکت در نمایشگاه وعرضه محصولات خود، علاوه بر تبادل تجربیات، ارتباط مناسبی با صادرکنندگان برقرار کرده و به فرصتی مناسب برای فروش محصولات دست یابند.
شارقی افزود:‌با رایزنی های انجام گرفته، به دنبال برپایی یک فروشگاه و نمایشگاه دائمی در استان تهران هستیم تا بتوانیم از محصولات و دستاوردهای بانوان روستایی عشایری و کار آفرین حمایت ویژه ای داشته باشیم و در دیدگاه بالاتر تجارت الکترونیکی را فرهنگ سازی کنیم .

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com