0  |  0

تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیارد ریالی به بخش تولید استان سمنان پرداخت می‌شود

تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیارد ریالی به بخش تولید استان سمنان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاري تسنيم از سمنان، علي چتري در جلسه کارگروه اشتغال که با حضور استاندار و دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه در سالن مديريت بحران استانداري برگزار شد اظهار داشت: اين تسهيلات به مدت پنج سال و بازپرداخت 60 ماهه، پرداخت مي‌شود.

وي با اشاره به اهداف اين فعاليت صندوق گفت: کاهش فقر، کسب‌وکارهاي خرد بازار محور با روش تأمين مالي خرد، مقابله با بيکاري و کمک به افزايش توليد کالا و خدمات منطقه‌اي از اهداف فعاليت اين صندوق است.رئيس صندوق کارآفريني اميد با اشاره به چگونگي پرداخت در سطح استان سمنان بيان کرد: اين تسهيلات چهاردرصدي به مشاغل خانگي، کارفرمايي، خوداشتغالي و پشتيبان مشاغل خانگي و کارگاهي تعلق مي‌گيرد.

چتري خاطرنشان کرد: با اجراي تفاهم‌نامه‌اي بين صندوق تعاون روستايي و مناطق محروم کشور، اولويت با مناطق روستايي است.وي با اشاره به قوانين اين صندوق افزود: اين تسهيلات به خانوارهاي بي‌سرپرست و بد سرپرست تعلق مي‌گيرد که هيچ‌گونه بيمه‌اي ندارند.

رئيس صندوق کارآفريني اميد اظهار داشت: تمام افراد عضو اين صندوق بايد از خود روستا باشند و از روستاهاي ديگر نيروي کار معرفي نکنند.چتري گفت: هدف ما از اين کار، ايجاد اشتغال پايدار و متمرکز کردن جمعيت روستايي است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com