0  |  0

اخذ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مشاغل زودبازده در لرستان

اخذ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مشاغل زودبازده در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی بخشی در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: اعتبارات قرض الحسنه صندوق کارآفرینی امید در استان طی سال جاری ۲۵ میلیارد تومان بود که با پیگیری های استاندار لرستان این مبلغ به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از ۴۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده به صندوق کارآفرینی امید استان حدود ۱۴ میلیارد تومان آن جذب شده است افزود: این صندوق هم اکنون در حال بررسی چندین طرح پشتیبان، خوشه و زنجیره تولید بوده که اعتبار لازم برای ایجاد این طرح ها حدود ۱۷ میلیارد تومان است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید در لرستان با اشاره به اینکه برخی طرح ها حدود ۱۰۰ متقاضی اخذ تسهیلات دارند عنوان کرد: این امر نشان دهنده سنگین بودن حجم طرح های معرفی شده به صندوق کارآفرینی امید بوده لذا سامان دهی تمامی این طرح ها کار دشواری است.

بخشی اضافه کرد: این قول را خواهیم داد تا پایان سال جاری تمامی ۴۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده به استان برای اجرای طرح های زودبازده را اخذ کنیم.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید در لرستان نرخ سود تسهیلات این صندوق برای ایجاد مشاغل زودبازده را چهار درصد خواند و گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد ماهیانه مبلغ هشت میلیارد تومان از طریق این صندوق برای استان جذب شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com