0  |  0

راه اندازی اولین مرکز نوآوری و ایده پردازی در کرمان

راه اندازی اولین مرکز نوآوری و ایده پردازی در کرمان

دلیری در جلسه شورای هماهنگی مرکز فن بازار استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان ظرفیت خوبی را در بحث زیر ساخت های نخبگان و طرح های دانش بنیان دارد،افزود: این مرکز باعث توسعه فضای ایده پردازان در کرمان می شود و شرایطی ایجاد می کند که دانشجویان به فعالیت های دانش بنیانی فکر کنند.
وی گفت: این مرکز می تواند به کسانی که امکان تجاری سازی طرح های خود راندارند کمک کند و سرمایه گذاران بتوانند در حوزه فناوری نوین برای ارتقا استان فعالیت داشته باشند.
اسماعیلی کارگزار فن بازار کرمان در این نشست افزود: شناسایی شرکت های توانمند و دانش بنیان داخلی، مشاوره امور تجاری سازی و مبادلات فناوری، گسترش بازار و معرفی محصولات صنایع کوچک و متوسط، شناسایی ایده های نو و دانش بنیان و کمک در جذب سرمایه و برگزاری دوره های آموزشی و کاربردی از اهداف فن بازار می باشد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 100 طرح ارزیابی و کارشناسی شده در فن بازار کرمان ثبت شده است،گفت: این طرح ها قابلیت سرمایه گذاری دارد ولی عموما با توجه به نوسانات کشور ما سرمایه گذاری در این زمینه ضعیف بوده و تنها یک طرح را توانستیم به میزان 600 میلیون تومان به عرصه سرمایه گذاری وارد کنیم.
اسماعیلی افزود: برگزاری جشنواره فناوری های استان، راه اندازی نمایشگاه دائمی کالا در مرکز کسب و کار، مدیریت رفع عارضه های صنایع با مشارکت بنیاد نخبگان و متخصصین دانشگاه از جمله این برنامه ها است.
قنبر پور رییس فن بازار ملی ایران نیز با بیان اینکه نقش فن بازار اتصال تولید کنندگان محصولات دانش بنیان به بازار است ،افزود: توسعه شبکه و زیر ساخت ها و همچنین عملیات تجاری و فناوری از جمله ماموریت های فن بازار می باشند.
وی افزود : هم اکنون 8 هزارو 500 محصول در پرتال فن بازار وجود دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com