0  |  0

به همت بنیاد نخبگان گلستان برگزار می‌شود: اردوی جهادی کارآفرینی گیاهان‌ دارویی

به همت بنیاد نخبگان گلستان برگزار می‌شود: اردوی جهادی کارآفرینی گیاهان‌ دارویی

در راستای برگزاری اردوهای جهادی مطابق با نیازهای جامعۀ بومی، اردوی جهادی کارآفرینی گیاهان‌دارویی در روستاهای قلی‌تپه از توابع شهرستان گالیکش به همت بنیاد نخبگان استان گلستان برگزار می‌شود.
محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار، ارتقاء حس مسؤولیت‌پذیری نخبگانی نسبت به جامعۀ بومی، زمینه‌سازی برای تزریق ایده و تفکر نخبگانی به مزیت‌های نسبی و همچنین توسعۀ فرهنگ کارآفرینی، از مهمترین اهداف این اردوی جهادی است.
لازم به ذکر است، اردوی جهادی کارآفرینی گیاهان‌دارویی، چهاردهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای حضور در این اردو به سامانۀ jahadi.bmn.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com