0  |  0

۱۹ کارگاه فنی و حرفه ای لرستان به شرکتهای دانش بنیان واگذار شد

۱۹ کارگاه فنی و حرفه ای لرستان به شرکتهای دانش بنیان واگذار شد

 سید فخرالدین رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان لرستان یکی از موفق ترین استان ها در زمینه واگذاری کارگاه های بازارمحور و مستندسازی فنی و حرفه ای است.وی با بیان اینکه در سال گذشته یک کارگاه تولید کفش ایجاد در استان شده است، عنوان کرد: اعتبار آن از طریق صندوق کارآفرینی امید تامین شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۱۹ کارگاه بازار محور از طریق مراحل قانونی به شرکت های دانش بنیان و پشتیبان با پیش بینی اشتغال ۵۵۰ نفر واگذار شد.

رحمانی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵ هزار میلیون ریال اعتبار به صورت وام کم بهره از طریق صندوق کارآفرینی امید برای تامین فضا و مکان فعالیت شرکت های دانش بنیان و پشتیبان جذب شده است، تصریح کرد: همچنین طی سال ۹۳ سه دوره برای کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت با استفاده از مربی مدعو از خارج استان برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۳ تیم کارشناسی برای بررسی تجهیزات مازاد مراکز و رفع نیاز کارگاهها تشکیل شده است، افزود: ساماندهی و صرفه جویی در خرید مواد مصرفی و تجهیزات با توجه به کاهش اعتبارات، ارتقاء تجهیزات کارگاهی و به روز رسانی تجهیزات با خرید بیش از سه هزار و ۶۵۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات ما در سال۹۳ بوده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان با بیان اینکه در سال۹۳ بیش از ۷۵ قرار داد آموزشی ماده ۱۷ و ماده ۶۱ با مبلغ بیش از ۲۵ هزار میلیون ریال منعقد شده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و امسال نیز ۱۶ هزار میلیون ریال جذب اعتبارات استانی و تخصیص تجهیزات داشتیم.

رحمانی یادآور شد: همچنین در سال۹۳ مزایده فروش چهار دستگاه کامیون و دو دستگاه پاژن به مبلغ دو هزار و ۷۴۰ میلیون ریال برگزار و مجوز خرید ۹ دستگاه سواری اخذ کردیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com