0  |  1

راه‌اندازی پارک علم و فناوری در پاکستان توسط وزارت علوم

راه‌اندازی پارک علم و فناوری در پاکستان توسط وزارت علوم

در راستای توسعه همکاری های علمی مشترک و به درخواستِ اسلام آباد، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، پارک علم و فناوری در پاکستان ایجاد می کند.
منصور غلامی در دیدار با وزیر علوم و تحقیقات پاکستان با تشریح ظرفیت های علمی، پژوهشی و فناورانه ایران، ضرورت «برنامه ریزی جدی، دقیق و زمان مند» برای توسعه همکاری های علمی مشترک میان تهران و اسلام آباد را مورد تاکید قرار داد.
وی با بیان اینکه «دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ایران توانمندی‌های علمی زیادی دارند و ما علاقمندیم که پیشرفت‌های خود را با کشور پاکستان به اشتراک بگذاریم»، تصریح کرد: وزارت علوم جمهوری اسلامی از همکاری‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ایران و پاکستان حمایت می‌کند و در این زمینه کارگروهی با محوریت دانشگاه سیستان و بلوچستان تشکیل شده است.
غلامی افزود: دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ایران و پاکستان می‌توانند از ظرفیت اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی استفاده کرده و پروژه‌های تحقیقاتی مشترک تعریف کنند.
در ادامه این دیدار، دکتر رانا تنویر حسین، وزیر تولیدات دفاعی، علوم و تحقیقات جمهوری اسلامی پاکستان نیز با اشاره به پیشرفت ایران در زمینه ایجاد پارک‌های علم و فناوری از غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایران در خواست کرد که ایران تجربیات خود را در این خصوص در اختیار پاکستان قرار دهد که وزیر علوم از پیشنهاد استقبال کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com