0  |  0

ظرفیت قابل توجه علوم انسانی در حوزۀ صنایع خلاق

ظرفیت قابل توجه علوم انسانی در حوزۀ صنایع خلاق

نشست هم‌اندیشی بررسی فرصت‌های صنایع خلاق با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان تهران و جمعی از مستعدان‌برتر و فعالان بخش صنعت، در محل بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شد.
در این نشست، علیرضا زراسوندی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان تهران با اشاره به اهمیت گسترش اشتغال نخبگانی، زمینه‌سازی برای ایجاد شرکت در حوزۀ صنایع خلاق را امری ضروری دانست.
وی با اشاره به افزایش کمّی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان، افزود: دیدگاه نخست نسبت به شرکت‌های دانش‌بنیان، قطعه‌سازی، حوزه‌های فناورانه و مهندسی بود در حالیکه شرکت‌های خدماتی نیز می‌‎توانند به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان و خلاق فعالیت کنند.
رئیس بنیاد نخبگان استان تهران با تأکید بر نقش مهم علوم‌انسانی در توسعۀ همه‌جانبه، اظهار داشت: علی‌رغم اهمیت این بخش از علم، هنوز جامعۀ علمی کشور نتوانسته است در آن به دستاورد دانش‌بنیان چشمگیری برسد.
زراسوندی در پایان با اشاره به اهمیت کارِ گروهی در حوزه‌های دانش‌بنیان، تصریح کرد: شبکه‌سازی در جامعۀ مستعدان‌برتر در رشته‌های هنری، میراث فرهنگی، گردشگری و سایر حوزه‌های مرتبط با صنایع خلاق با هدف طرح ایده‌های نرم و هویت‌ساز، زمینه‌ساز ارتقاء سطح مهارتی مستعدان‌برتر و منتفع‌شدن جامعه از فعالیت‌های نخبگانی است؛ به همین دلیل این مورد به عنوان یکی از اولویت‌های بنیاد نخبگان استان تهران در دستورکار قرار دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com