0  |  0

ایبِنا و سنا حامیان رسانه‌ای نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

ایبِنا و سنا حامیان رسانه‌ای نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

فرآیند برگزاری یازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با استقبال خوب فعالان بازار سرمایه، بازار پول و صنعت بیمه کلید خورد.
فاینکس 2018، از تاریخ 27 تا 30 فروردین سال آینده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.
شرکت سهامی نمایشگاه ها 17 هزار مترمربع فضای مفید در اختیار این نمایشگاه قرار داده که تا کنون 15هزار مترمربع آن به متقاضیان حضور در نمایشگاه اختصاص داده شده است و تا پایان اسفند ماه، علاقه مندان می توانند از این فرصت برای ثبت نام در بزرگترین رویداد مالی خاورمیانه استفاده کنند.
در این رویداد تا کنون 359 شرکت ثبت نام کرده اند که تا این لحظه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها با حضور 50 شرکت بیشترین میزان مشارکت در فاینکس 2018 را به خود اختصاص داده اند.
در این نمایشگاه علاوه بر ارکان بازار سرمایه، شرکت های تأمین سرمایه، سبدگردان، مشاور سرمایه گذاری، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، صرافی و لیزینگ، صندوق های نیکوکاری، کارگزاری ها، صندوق های سرمایه گذاری، بیمه ها، ارائه دهنده خدمات مالی و اعتبار سنجی، خدمات آموزشی و پژوهشی، خدمات نرم افزاری، استارتاپ ها، مطبوعات و انتشارات و مشارکت کنندگان بخش بین الملل حضور دارند.
در این دوره از نمایشگاه تلاش شده، بخش های سه گانه مالی (بورس، بانک و بیمه) بتوانند فرآیندهای مشترک بین خود را تسهیل کنند که در این راستا اتاق های گفتگو در جهت هم افزایی ارتباطات صنعت پولی – مالی کشور، طراحی شده است.
برنامه هایی چون عصرانه کاری، استندآپ کمدی، فروم های دانشجویی، بومی نو- فین تک، اپلیکیشن موبایلی نمایشگاه برای نخستین بار در این دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اجرایی می شود.
پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، پایگاه خبری ایبنا و فاینکس تی وی حامیان ویژه این دوره از فاینکس 2018 هستند.
شرکت های علاقه مند به مشارکت در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.com مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس حاصل نمایند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com