0  |  0

در مسقط، پایتخت عمان برگزار می‌شود: نمایشگاه بین‌المللی تخصصیIT، تلکام و تکنولوژی

در مسقط، پایتخت عمان برگزار می‌شود: نمایشگاه بین‌المللی تخصصیIT، تلکام و تکنولوژی

بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصیIT، تلکام و تکنولوژی عمان ۳ تا ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ (۲۳ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۸) در مسقط، پایتخت عمان برگزار می‌شود.
درباره رویداد:
این نمایشگاه در دوره گذشته، در فضایی بالغ‌بر ۸۰۰۰ مترمربع برپا شد که نزدیک به ۲۶ هزار نفر از آن بازدید کردند. بنابراین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی IT، تلکام و تکنولوژی عمان می‌تواند فضای مناسبی برای حضور استارت‌آپ‌های ایرانی مرتبط با این حوزه و معرفی کار و فعالیت‌های آن‌ها محسوب شود.
از طرف دیگر، عمان به‌واسطه ارزش بالای پول، حجم بالای مبادلات تجاری با ایران و دیگر کشورها، بی‌طرفی سیاسی و امنیت اقتصادی می‌تواند دروازه ورود به بازار کشورهای عربی، اروپا، آمریکا و آفریقا برای ایرانیان باشد.
با توجه به سرمایه‌گذاری نزدیک ۵۰ میلیارد دلاری در منطقه ویژه اقتصادی دوقم در عمان و نیاز این کشور به تجهیزات IT، مخابرات و تکنولوژی از کسب‌وکارهای نوپای مرتبط با این حوزه‌ها دعوت می‌شود تا در این رویداد شرکت کنند.

استارت‌آپ‌های حوزه‌های زیر در اولویت برای ثبت‌نام هستند:
تکنولوژی واقعیت مجازی
تکنولوژی امنیت سایبری
سیستم اطلاعات کلان اینترنتی و هوش اقتصادی
IT
اینترنت اشیا
کامپیوتر
تکنولوژی ساخت ربات و علم رباتیک
مخابرات و ارتباطات
نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مخابرات و کامپیوتر
تکنولوژی شهر هوشمند
تکنولوژی چاپ سه‌بعدی
تکنولوژی کار ابری (دورکاری)
هوش مصنوعی، تکنولوژی خرده‌فروشی و پرداخت هوشمند
تکنولوژی‌های مدرن آینده

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ictstartups.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com