0  |  0

آغاز ثبت نام در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۲۳ اردیبهشت ماه

آغاز ثبت نام در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۲۳ اردیبهشت ماه

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، امسال ششم تا نهم مردادماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.
در نخستین جلسه کمیته اجرایی الکامپ بیست و چهارم، رضا حیدری، محمد ثروتی، حسن هاشمی، آرش برهمند، سهیل مظلوم، سید علی آذرکار و حسام آرمندهی به عنوان اعضای کمیته اجرایی الکامپ این دوره انتخاب شدند.
طبق تقسیم وظایف انجام شده میان اعضای کمیته اجرایی، مهدی حیدری به عنوان مدیر اجرایی الکامپ بیست و چهارم انتخاب شد.
حسن هاشمی مسئولیت هماهنگی نظام‌های استانی و سید علی آذرکار نیز مسئولیت هماهنگی در استان تهران را بر عهده گرفت. حسام آرمندهی انجام وظایف اجرایی دو بخش الکام گیمز و الکام ترندز را پذیرفت.
هماهنگی استارتاپها برای حضور در سالن الکام استارز نیز به آرش برهمند سپرده شد. محمد ثروتی به عنوان مسئول توسعه بازار انتخاب شد و انجام هماهنگی‌های لازم برای سالن دولت الکترونیک بر عهده سهیل مظلوم گذاشته شد.
کمیته اجرایی، پنجم خردادماه را برای شروع جانمایی شرکت‌هایی که مرحله ثبت‌نام را در موعد مقرر به انجام رساندند، در نظر گرفته است که به ترتیب اولویت ثبت نام جانمایی انجام می پذیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com