0  |  1

خلاقیت استارتاپ ایرانی؛ خرید نان سفره افطار با اپلیکیشن تلفن همراه

خلاقیت استارتاپ ایرانی؛ خرید نان سفره افطار با اپلیکیشن تلفن همراه

اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.
نان یکی از مهمترین اقلامی است که در سفره هر ایرانی پیدا می‌شود، همچنین نان در فرهنگ ایرانی_اسلامی اهمیت بسیار بالایی دارد.
نان هرچه تازه تر باشد طعم بهتری دارد اما به دلیل زندگی اجتماعی و مشغله‌های کاری، گاهی اوقات نمی‌توانیم نان تازه را خریداری کنیم؛ این مشکل امروز به دست استارتاپ‌ها برطرف شده است.
استارتاپ‌ها که با هدف آسان‌تر شدن زندگی به وجود آمده‌اند کاری می‌کنند که در وقت و هزینه افراد صرفه‌جویی شود، در همین راستا یکی از آنها نرم‌افزار تلفن همراهی را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توانید هر روز نان‌هایی تازه را بر سر سفره‌های خود داشته باشید.
هر یک از کاربران می‌توانند انواع نان‌های صنعتی، رژیمی و یا فانتزی را در این نرم‌افزار سفارش دهند و آنها را درب منزلشان تحویل بگیرند.
نان‌های خود را از طریق برنامه‌های تلفن همراه خریداری کنید
در این استارتاپ می‌توانید پس از آنکه برنامه تلفن همراه را نصب کردید نان مورد نظر خود را سفارش دهید و پول نان را از طریق درگاه‌های تجاری پرداخت کنید تا نان در کمتر از چند دقیقه به دست شما برسد.
در ماه مبارک رمضان شما می‌توانید نان تازه را به کمک این استارتاپ بر سر سفره‌های خود داشته باشید، همچنین به گفته سازندگان این برنامه نان‌ها از بهترین نانوایی‌های شهر تهیه می‌شوند تا در اختیار خانوارهای ایرانی قرار گیرند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com