0  |  1

رقابت استارت‌آپی INOTEXpitch برگزار می شود

رقابت استارت‌آپی INOTEXpitch برگزار می شود

رقابت استارت‌آپی-inotexpitch روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در تهران برگزار می‌شود.
ثبت‌نام از تاریخ ۵ خردادماه آغاز و تا ۲۰ خردادماه ادامه خواهد داشت.
درباره رویداد:
یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ برگزاری رقابت بین استارت‌آپ‌ها است. یک بخش جذاب در نمایشگاه‌های نوآوری در دنیا، رقابت استارت‌آپ‌ها در قالب مسابقه‌ای است که در آن ضمن حضور داوران برای امتیازدهی، سرمایه‌گذاران نیز حضور دارند تا بتوانند فرصت‌های مناسب را شناسایی کنند و با آن‌ها به مذاکره بپردازند.
مرحله اولیه این رقابت‌ها، در خرداد و تیرماه سال ۹۷ (ماه ژوئن سال ۲۰۱۸) در ۴ شهر مختلف ایران (تهران، اهواز، شیراز و مشهد) برگزارشده و برترین‌های هر شهر مشخص خواهند شد. در هر شهر ۲ استارت‌آپ منتخب امکان حضور در مرحله نهایی رویداد هم‌زمان با نمایشگاه اینوتکس را خواهند داشت، که به تیم اول هر شهر کمک‌هزینه حضور در رویداد نهایی تهران نیز تعلق می‌گیرد.
در رویداد نهایی استارت‌آپ‌های برنده این ۴ شهر به همراه منتخبین استارت‌آپ‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس به رقابت خواهند پرداخت. این استارت‌آپ‌ها توسط داوران ارزیابی‌شده و در پایان، جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
این رقابت‌ها با هدف سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها انجام می‌شود، لذا دبیرخانه نمایشگاه با دعوت از سرمایه‌گذاران برای شرکت در این رویداد مقدمات لازم را جهت سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها فراهم آورده است.
جوایز استارت‌آپ‌های برتر به این شکل خواهد بود:
استارت‌آپ اول ۸ میلیون تومان
استارت‌آپ دوم ۵ میلیون تومان
استارت‌آپ سوم ۳میلیون تومان

مکان برگزاری رویداد:

تهران- بزرگراه شهید چمران- مجتمع نمایشگاهی گفتگو

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ictstartups.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com