0  |  0

استارتاپ‌های حوزه سلامت دیجیتال حمایت می‌شوند

استارتاپ‌های حوزه سلامت دیجیتال حمایت می‌شوند

محمدعلی حجازی با بیان اینکه توسعه استارتاپهای دیجیتال سلامت یکی از اهداف مهم این جشنواره است، اظهار داشت: باید از ابزارهای گسترده تاثیرگذارترین فناوری امروز جامعه به بهترین شکل بهره برد و در این میان رسانه‌ها به‌عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه مبانی سلامت و آگاهی‌سازی در این حوزه نقشی به‌سزایی در ارتقای سلامت جامعه دارند.
وی گفت: البته امروز به دلیل پیشرفت‌های شگرف در فناوری‌های مدرن و سبک ارائه محتوی در رسانه‌ها، فضای سایبری و دنیای مجازی یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی لقب گرفته‌اند.
حجازی با اشاره به جمعیت بالای ۴۰ میلیونی استفاده کنندگان از تلفن‌های همراه هوشمند در ایران گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای فناوری‌ها و اهمیت ارتقای سلامت، باید بتوان به شکل روزآمد این ابزارها را در مسیر ارتقای سلامت در جامعه، مورد استفاده قرار داد و از ظرفیت‌های بالای صنعت دیجیتال در توسعه مبانی سلامت و ایجاد اشتغال سازنده استفاده کرد.
حجازی گفت: امروزه، در فرآیند توسعه پایدار، مهم ترین عامل در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و باقی ماندن در عرصه رقابت جهانی، استفاده موثر از منابع علمی و فناوریهای نوین است. تحقق اهداف عالی نظام سلامت، تنها با برنامه ریزی و استفاده از تمامی فناوری‌های روز و نوین محقق خواهد شد و در این میان، تاثیرگذارترین فناوری شناخته شده در دهه گذشته، فناوری اطلاعات است.
دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت بر لزوم توسعه استارتاپ‌های حوزه سلامت دیجیتال تاکید کرد و اظهار داشت: شناسایی تولیدکنندگان فناوری و رسانه های دیجیتال، استفاده از این ظرفیت‌ها در رفع نیازهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یکپارچه‌سازی فرهنگی در بکارگیری رسانه‌های دیجیتال میان مردم از جمله اهداف اولیه برپایی این جشنواره است.
وی ادامه داد: در همین حال، توسعه کاربری فناوری‌های دیجیتال در نظام سلامت، رتبه‌بندی و شاخص‌گذاری آثار و خدمات الکترونیک سلامت و معرفی برگزیدگان با همکاری معاونت اجتماعی و مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیگر هدف‌گذاری‌های این جشنواره است که با حضور استارتاپهای این حوزه تحقق می یابد.
به گفته حجازی، در این جشنواره مقرر شده است تا استارتاپها، رسانه های دیجیتال و خدمات الکترونیک برتر حوزه سلامت در نمایشگاه جانبی، در معرض دید دست اندرکاران نظام سلامت قرار گیرند و حمایت شوند.
جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مهرماه امسال برگزار می‌شود

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com