0  |  0

مهارت آموختگان استان بوشهر تسهیلات اعتباری اشتغال‌زایی دریافت می‌کنند‌

مهارت آموختگان استان بوشهر تسهیلات اعتباری اشتغال‌زایی دریافت می‌کنند‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالرسول کازرونی در نشست با مسئولان صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر، با بیان اینکه تفاهم‌نامه پرداخت تسهیلات اعتباری در حوزه کارآفرینی منعقد می‌شود اظهار داشت: در حال برنامه‌ریزی برای فراهم کردن زمینه اشتغال مهارت آموزان مراکز آموزش فنی وحرفه‎ای هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه تسهیلات اعتباری در حوزه‌های مختلف پرداخت می‌شود، بیان کرد: دارندگان گواهینامه فنی و حرفه‎ای در قالب مشاغل خانگی، خوداشتغالی و طرح‎های پشتیبان در بخش‎های مختلف فنی، خدماتی، کشاورزی و صنایع دستی می‎توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بهره‎مند شوند.

کازرونی ، صندوق کارآفرینی امید را پشتیبان اصلی کارآفرینی و ایجاد اشتغال دانست و قرار گرفتن آن در کنار آموزش فنی وحرفه‎ای برای فراهم کردن شرایط اشتغال پس از توانمندی افراد با کسب مهارت در رفع  معضل بیکاری بسیار اثرگذار عنوان کرد.

وی بااشاره به بهره‎مندی کارآموزان مهارت دیده از تسهیلات اعطایی صندوق کارآفرینی امید اظهارکرد: به افراد دارای طرح اشتغال در حوزه مشاغل خانگی بین 5 تا 10 میلیون تومان، طرح‎های خود اشتغالی 10 تا30 و برای طرح‎های پشتیبان افزون بر 50 میلیون تومان به شرط فراهم کردن تمامی شرایط لازم‌، تسهیلات با نرخ بهره 4درصد اعطا می‎شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان اظهار داشت: طبق تفاهم صورت‌گرفته و به‌منظور نظارت دقیق و هدایت سرمایه‎ها برای اشتغال‎زایی صندوق کارآفرینی امید به طرح‎های کارآموزانی که از سوی  اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‎ای تایید و به آن صندوق معرفی می‎شود تسهیلات ارائه می‎کند.

وی از کارآموزان علاقه‎مند به راه‎اندازی کسب و کار خواست برای اطلاع از این طرح به مرکز آموزش فنی وحرفه‎ای محل آموزش خود مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com