0  |  0

فعالیت 9 مرکز تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه شهید چمران اهواز

فعالیت 9 مرکز تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه شهید چمران اهواز

دکتر حاجی دولو ،معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از فعالیت 9 مرکز تحقیقاتی و پژوهشی در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر ابراهیم حاجی دولو در نشست با مدیران مراکز تحقیقاتی این دانشگاه بیان کرد: این مراکز نقش بسزایی در تقویت و گسترش روابط با بخش صنعت استان دارند.
وی بیان کرد: تلاش برای ارتباط هرچه بیشتر با صنایع استان در بخش‌های تحقیقاتی و پژوهشی از برنامه‌های شاخص دانشگاه شهید چمران در سال جاری است.
دكترحاجی دولو تأکید کرد: این ظرفیت در دانشگاه شهید چمران اهواز وجود دارد که تحقیقات مهم در تمامی حوزه‌ها در این دانشگاه انجام شود.
در پایان این نشست مدیران مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز به ارائه نظرات خود درباره ارتباط هرچه بیشتر با بخش صنعت و برگزار سمینارها و اجلاس‌های علمی در این دانشگاه پرداختند.
از مهم‌ترین مصوبات این نشست می‌توان به تدوین آیین‌نامه فعالیت مراکز تحقیقاتی دانشگاه در قالب برنامه پنج‌ساله، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی، شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی و پژوهشی ،تعریف پروژه‌های موردنیاز و انسجام‌بخشی برنامه‌های تحقیقاتی اشاره کرد.
گفتنی است 9 مرکز پژوهشی و تحقیقاتی ، آب و انرژی، حفاری،بیوتکنولوژی و علوم زیستی ، زمین‌شناسی و زمین‌شیمی نفت، شبکه‌های گازرسانی، مرکز پژوهشی منطقه‌ای ریز گردها، علوم رفتاری ، زهکشی و فولاد از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی این دانشگاه هستند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: وبگاه وزارت علوم، تحقیقات فناوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com