0  |  0

۶۰۰ شرکت دانش بنیان در لرستان راه‌اندازی می‌شود

۶۰۰ شرکت دانش بنیان در لرستان راه‌اندازی می‌شود

مجید یاراحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی شرکت های دانش بنیان از سوی پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده که ظرف پنج سال آینده ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان عضویت داشته باشند

وی با بیان اینکه در مجموع سه نوع شرکت دانش بنیان می توان در استان راه اندازی کرد، گفت: این شرکت های شامل شرکتهای نوپا، تولیدی و صنعتی است.

مسئول پارک علم و فناوری لرستان با بیان اینکه شرکتهایی که در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری مستقر هستند از قوانین و مقررات حمایتی نیز بهره مند هستند تصریح کرد: در حال حاضر در لرستان ۱۰۵ شرکت دانش بنیان و ۸۰ هسته فناور وجود دارد.

یاراحمدی با بیان اینکه از این ۱۰۵ شرکت دانش بنیان ۷۵ مورد ثبت سامانه در این زمینه شده اند عنوان کرد: همچنین کار ثبت ۲۷ شرکت دانش بنیان استان نیز به طور کامل انجام شده است.

وی عنوان کرد: همچنین ۱۶ شرکت دانش بنیان نیز در استان تایید شده و هم اکنون در حال فعالیت هستند.

مسئول پارک علم و فناوری لرستان با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا پنج سال آینده ۶۰۰ شرکت دانش بنیان باید در پارک علم و فناوری استان عضویت داشته باشند گفت: تا کنون نیز تفاهم نامه های همکاری با شرکتهای دانش بنیان و پارک های علم فناوری کشورهایی مانند هندوستان، ترکیه و ارمنستان داشته ایم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com