0  |  0

تدوین مجموعه مقررات شرکت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد

تدوین مجموعه مقررات شرکت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون رهنمای رودپشتی در پنجمین نشست هماهنگی و پایش امور استان های دانشگاه آزاد گفت: در سال ۹۲ برنامه راهبردی این دانشگاه برای سال های ۹۳ و ۹۴ مورد بازنگری قرار گرفت.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: به روز نبودن بانک های اطلاعاتی، عدم تعامل میان حوزه های مختلف واحدها و عدم تخصص کافی کارشناسان از جمله مشکلات واحدهای این دانشگاه است.
رهنمای رودپشتی اظهار داشت: برنامه ششم توسعه مبتنی بر سند آمایش تنظیم می شود و تخصیص بودجه نیز مبتنی بر این برنامه است که در این راستا تاکنون قیمت تمام شده رشته ها در گروه های مختلف مشخص شده است.
براساس سند آمایش هزینه ای به واحدها تحمیل نمی شود
وی با بیان اینکه در سند آمایش هزینه ای به واحدها تحمیل نمی شود، گفت: سند آمایش این دانشگاه یک روند اجرایی است و برای واحدها هزینه ای در بر نخواهد داشت.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد از ابلاغ بخشنامه استفاده از ظرفیت های این دانشگاه برای دوره های آموزشی کوتاه مدت خبر داد و گفت: در این راستا تفاهم نامه ای با مرکز آموزش دولتی در دست انعقاد است.
رهنمای رودپشتی از تهیه مجموعه مقررات شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: تدوین مجموعه مقررات شرکت های دانش بنیان که مجموعه ای از مقررات و بخشنامه های دانش بنیان است با کمک شورای مرآت (شورای مجازی تنظیم بخشنامه ها و آیین نامه های دانشگاه) در دست جمع آوری و تهیه است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com