0  |  0

تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان تسهیل می شود

تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان تسهیل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز، تفاهم نامه ای بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و هولدینگ سرمایه گذاران فناوری «تک وست» برای حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات( ICT )منعقد شد.
این تفاهم نامه برای سرمایه گذاری بر روی شرکت های دانش بنیان خطر پذیر است و از این به بعد، شرکت ها از لحاظ علمی، فنی و مالی حمایت می شوند تا محصولاتی را به مرحله تولید برسانند. همه شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات وارتباطات در دانشگاه تهران و خارج دانشگاه تهران می توانند از این حمایت ها برخوردار شوند.
موضوع تفاهم نامه، همکاری مشترک طرفین در زمینه شناسایی، ارزیابی و جذب شرکت های دانش بنیان فناور، برای سرمایه گذاری خطر پذیر توسط هر دو طرف است. همچنین اشتراک گذاری زیرساخت ها، فرصت های رشد، ارتقا توانمندی شرکت ها و مشارکت در شکل گیری شرکت های دانش بنیان در قالب سرمایه گذاری مشترک و خطر پذیر بر روی طرح های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر موضوعات مطرح شده در این تفاهم نامه به شمار می روند.
انعقاد این تفاهم نامه با حضور رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، سرپرست معاونت توسعه فناوری، رئیس مرکز رشد و رئیس مرکز کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران انجام گرفت. همچنین مدیر عامل، مدیر توسعه بازار و مدیر اعتبارات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در این مراسم حضور داشتند.
همچنین در این مراسم عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز حضور دارد.
هولدینگ سرمایه گذاران فناوری «تک وست» هولدینگ بزرگی است که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، پشتیبانی بانکها را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان انجام می دهد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com