صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

فصلنامه علمی-پژوهشی؛ مدیریت نوآوری

فصلنامه علمی-پژوهشی؛ مدیریت نوآوری

نشریه مدیریت نوآوری، نشریه ای علمی-پژوهشی است که در زمینه مطالعات مربوط به حوزه مدیریت نوآوری از ابتدای سال 1391، زیر نظر انجمن مدیریت فناوری ایران منتشر می شود. از جمله مهم ترین اهداف این نشریه می توان به ترویج و توسعه فرهنگ مدیریت نوآوری، کمک به ارتقاء سطح پژوهش و شتاب بخشی به جریان فکری و تولید و نشر علم در این زمینه و فراهم کردن بستری برای تبادل تجریبات و انتشار بروزترین دستاوردهای علمی حوزه مدیریت نوآوری در سطح بین المللی، اشاره نمود.

گواهی اعتبار علمی-پژوهشی این نشریه در تاریخ 1391/4/24 از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این نشریه اعطا شده است. این نشریه از کلیه مقالات علمی که حاصل یک پژوهش علمی (به ویژه پژوهش های کیفی روشمند) در زمینه های مختلف مربوط به موضوع مدیریت نوآوری باشند استقبال می نماید. ارجاع به منابع به روز، مرور ادبیات نظام مند به گونه ای که طیف مناسبی از مباحث مربوط به موضوع مقاله پوشش داده شود از اهمیت به سزایی برای نشریه برخودار است. همچنین ارائه تحلیل های مناسب و دستیابی به نتایج نوین و نوآورانه موجب در اولویت قرار گرفتن مقاله ارسالی می شود.

اهداف:
1- انتشار به موقع یافته‌های نوین پژوهشی در زمینه مدیریت نوآوری
2- دستیابی به سطح کیفی مورد تأیید نهادهای علمی داخلی (ISC) و بین‌المللی (ISI)
3- توسعه شبکه تعاملی (مجازی و حقیقی) میان اندیشمندان و محققان حوزه‌های مدیریت نوآوری و ارتباط دانشگاه و صنعت در سطوح ملی و بین المللی
4- ایجاد بستری مناسب برای ارائه اندیشه­ های نو در مدیریت نوآوری و توسعه آن­ ها از طریق نشر آثار محققان
5- کمک به ارتقاء سطح پژوهش و شتاب بخشی به جریان فکری و تولید و نشرعلم در زمینه مدیریت نوآوری
6- انتقال و تبادل تجربیات و دستاوردهای تازه علمی در سطح بین المللی به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای پژوهشگران جهت استفاده از به ­روزترین تحقیقات علمی و نظریه­ پردازی­ ها دنیا در زمینه مدیریت نوآوری
7- تقویت زیرساخت علمی مناسب جهت ارتقای دانش مدیریت نوآوری از طریق:
تسهیل، انتقال و تبادل آموخته‌ها و تجربیات پژوهشگران و کارشناسان
ارائه اطلاعات صحیح و دقیق
طرح و تبیین سیاست‌ها در کنار بیان اصولی و منطقی دیدگاه‌ها
8- ترویج و توسعه فرهنگ مدیریت نوآوری

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com