صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

هفت عادت مردمان موثر

هفت عادت مردمان موثر

کتاب «هفت عادت مردمان موثر: درس‌های قدرتمند در تغییر شخصی»، نوشته‌ی «استفان کاوی»، ترجمه «گیتی خوشدل» توسط انتشارات «‍‍پیکان» و در «189» صفحه منتشر شده است.

این کتاب حاصل گردآوری مطالب سمیناری ‌است که Stephen R. Covey در سال ۱۹۹۲، در مورد هفت عادت مردمان موثر برای مدیران و موسسان ‌شرکت‌های بزرگ آمریکا برگزار کرد. این کتاب تحت عنوان The 7 Habits of Highly Effective People: Powerful Lessons in Personal Change منتشر شده است.

Covey در کتاب پرفروش خود یک قاعده و اصل کلی برای حل مشکلات شخصی و حرفه‌ای به شما ارائه می‌دهد. او در مقدمه کتابش می‌گوید: “قانون‌هایی جهانی برای سعادت وجود دارد که در طول تاریخ و در  همه جوامع مشترک است. من این قانون‌ها را کشف نکرده‌ام، صرفاً شناسایی کرده‌ام. پیروزی در هر جایی وابسته به هماهنگ بودن با قوانین آن‌جاست. قانون‌ها ثابت هستند ولی چگونگی بکارگیری آن‌ها در هر فرد متفاوت است و بسته به ابتکارها و استعدادهای او دارد.”

این کتاب قوانین حاکم را به شما معرفی می‌کند تا در مسیر بهتر حرکت کنید و ضمناً به شما شیوه آغاز حرکت و روش پیمودن ادامه مسیر را هم خواهد گفت.

هر کارآفرین به کمک این کتاب یاد خواهد گرفت که چگونه با تغییرات سازگار شود، از فرصت هایی که برایش ایجاد می‌شود، استفاده کند و تمام این کارها را با یکپارچگی انجام دهد.

مخاطبان این کتاب، تنها مدیران نیستند؛  هر فردی که می‌خواهد در روابط شغلی، خانوادگی و در  زندگی خود، فردی موثر شناخته شود، جزء مخاطبان این کتاب قرار می‌گیرد. چرا که این کتاب هفت عادت را معرفی می‌کند و معتقد است افراد با ایجاد این عادات در خود در درازمدت می‌آموزند که چگونه موثر واقع شوند.  

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com