0  |  0

استقرار جوانان صاحب ایده در پارک‌های علم و فناوری

استقرار جوانان صاحب ایده در پارک‌های علم و فناوری

محمد حسین ایمانی خوشخو رئیس پارک علم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی درباره این پارک اظهار کرد: پارک علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی اولین پارک صنایع خلاق است که طی سال‌های گذشته ایجاد شده است.
وی درباره بخش‌های مختلف این پارک بیان کرد: پارک علوم و فناوری صنایع فرهنگی از سه بخش اصلی تشکیل شده است؛ در بخش اول آن به ایده پردازان و جوانانی که ایده‌های نو دارند خدمات مشاوره داده می‌شود و در راستای حمایت از جوانان قدم بر می‌داریم‌.
رئیس پارک علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی ادامه داد: در بخش اول اگر جوانان ایده‌های نو داشته باشند می‌توانند بیایند و به مدت چند ماه از مشاوره‌های پارک استفاده کند و سرانجام در صورت تایید و دفاع در پارک مستقر شوند.
حمایت از شرکت‌های خلاق در بستر ارائه مشاوره
ایمانی خوشخو بیان کرد: بخش دیگر مربوط به تحقیق و توسعه شرکت‌های خلاق و صنایع فرهنگی بیرون از پارک است و بخش سوم هم به حمایت از شرکت‌های جدیدی  که در پارک مستقر می‌شوند مرتبط است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت‌های خاصی برای پاک وجود دارد، گفت: هنر‌های تجسمی، رسانه و گردشگری از اولویت‌های اصلی پارک علم و فناوری هستند و اغلب شرکت‌ها در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند.
رئیس پارک علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی با اشاره به فراخوان صادر شده برای حضور شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در پارک علوم و فناوری بیان کرد: هر ساله فراخوان حضور شرکت‌ها در پارک صادر می‌شود.
ایمانی خوشخو درباره میزان حمایت از جوانان و شرکت‌های خلاق و بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ شرکت خلاق در پارک هستند و البته این توانایی وجود دارد که از  ۱۰۰ جوانی که دارای ایده‌های جدید هستند هم حمایت کنیم.
وی یاداوری کرد:  البته لازم نیست تمام شرکت‌ها در پارک مستقر شوند بلکه بخش اعظمی از شرکت‌ها هم می‌توانند به شکل مجازی با پارک ارتباط برقرار و از خدمات  استفاده کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com