1  |  0

وزارت بهداشت، خانه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان

وزارت بهداشت، خانه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان

سعید نمکی در توییت خود افزود: شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های حوزه سلامت بدانند وزیر بهداشت کارگزار آنها است و افتخار می‌کنیم که با تکیه بر جوانان مستعد ایرانی به دنیا ثابت کنیم که توانمندترین نیروها را در ایران داریم.
نمکی ۱۹ خرداد ۹۸ در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث در جمع خبرنگاران گفته بود: افتخار کشور این است در شرایط سخت تحریم با تکیه به تولیدکنندگان داخلی و سیاست‌های وزارت بهداشت که حمایت از تولید داخل است، نیازهای خود را تأمین می‌کنیم. خوشحال هستم که در این نمایشگاه نزد تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم و از ۲۳ محصول جدید رونمایی می‌کنیم.
وی همچنین ۲۱ اردیبهشت ۹۸ در بیست و هفتمین جلسه شورای فناوری سلامت درباره شرکت‌های دانش بنیان گفته بود: شرکت‌های دانش بنیان باید به ما مدل و الگو بدهند که چگونه می‌توان نظام ارائه خدمت در حوزه سلامت را با منابع کمتر، به صورت بهتری مدیریت کرد و محصول شرکت‌های دانش بنیان، همیشه تولید ماده اولیه، دارو و تجهیزات پزشکی نیست، بلکه گاهی تغییر در شیوه مدیریت یا سبک زندگی مردم، بهترین محصول یک شرکت دانش بنیان است.
وزیر بهداشت در آن جلسه بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان باید برای بازاریابی مورد حمایت قرار گیرند و در کنار این شرکت‌ها، مجموعه‌هایی به عنوان مشاور، فعالیت کنند. بارها در بازدیدهایی که از استان‌ها داشتیم، تاکید داشتم که حتماً در کنار شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های مشاور در حوزه بازاریابی و صادرات فعالیت داشته باشند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com