0  |  0

«چیستیو» استارتاپی در حوزه داده‌کاوی و علوم داده

«چیستیو» استارتاپی در حوزه داده‌کاوی و علوم داده

داده‌کاوی و علوم داده یکی از رشته‌هایی است که اخیراً با سرعت بالایی رشد پیدا کرده و به تبع آن، علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است. با صنعتی شدن و بهبود ارتباطات در فضای زندگی، داده‌ها به سرعت در حال تولید هستند و روز به روز به تعداد و سرعت تولید داده‌ها در جهان افزوده می‌شود. به همین خاطر، نیاز به پردازش این اطلاعات هر روز بیشتر از دیروز احساس می‌شود و علم داده نیز برای پاسخ به همین نیاز به وجود آمده است.

علم داده و داده کاوی کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند و شاید کمتر رشته‌ای را بتوان پیدا کرد که علم داده در آن کاربرد نداشته باشد. این علم در صنایع مختلف نظامی، دریایی، خطوط تولید، حمل و نقل، فروش هوشمند، دستیارهای کمک به تصمیم‌گیری، بازار بورس، بانک، بیمه و صنایع کوچک و بزرگ دیگر کاربردهای فراوانی دارد.

از آن‌جایی که مباحث علمی به سرعت رشد می‌کنند و نیاز به منبعی برای یادگیری آن‌ها هست، وب‌سایت چیستیو (chistio.ir) به‌عنوان استارتاپی در این حوزه راه‌اندازی شده است که سعی در آموزش مباحث داده کاوی و علوم داده دارد. هدف این استارتاپ، آموزش تخصصی مباحث مختلف این حوزه به صورت سلسله مراتبی است.

دروس مختلف در چیستیو، در دوره‌های متفاوت آماده شده‌اند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها و مراجعی که در پایان دروس ذکر شده است، به یادگیری خود، عمق بخشیده و مباحث علوم داده را فرا بگیرید. همچنین کتاب‌های متعددی برای فهم بهتر مطالب به صورت کاربردی تهیه شده است که می‌تواند نقشه‌ی راهی برای شروع و ادامه مسیر در حوزه‌ی علوم داده باشد

با chistio.ir بیشتر آشنا شوید

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com