0  |  0

ضرورت وجود نوآوری در درآمد شهرداری‌ها

ضرورت وجود نوآوری در درآمد شهرداری‌ها

عباس رضایی عصر در همایش شهرداران و دهیاران استان اصفهان افزود: امروز مدل های سنتی برای مدیریت جوابگو نیست بلکه باید فکر، ایده و مدیریت جدید و نگاه آمایشی داشت و دیگر نمی توان گفت شهرداری موفق است که طول تراکم بیشتری بگیرد.
وی با بیان اینکه نیازمند تحول اداری، کاهش بوروکراسی، الکترونیکی کردن فرایندها و شفاف سازی هستیم، اظهار داشت: اکنون باید به فناوری های برتر، استارتاپ ها، بنگاه های اقتصادی و کریدورهای علم و فناوری توجه کرد.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ما شکایت هایی درباره فساد اداری به ویژه در برخی شهرداری ها داریم، تاکید کرد: شهرداری موفق نیست که فقط خیابان بسازد بلکه رضایتمندی مردم مهم است.
وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی که مقرر است دوم اسفند امسال برگزار شود، خاطرنشان کرد: از شهرداران وبخشداران می خواهم که هر گرایشی که دارند آن را در کار اجرایی دخالت ندهند و اگر ذره ای خطا مشاهده کردم همان روز با آن برخورد خواهم کرد.
رضایی با تاکید بر اینکه ما حق نداریم گرایش های سیاسی خود را در اجرا دخالت دهیم، اضافه کرد: تدابیر رهبر معظم انقلاب و سیاست های کلی نظام و دولت تدبیر و امید ، اصل قضیه است و اگر کسی نمی خواهد مطابق سیاست های دولت عمل کند، دست او را می فشاریم اما جای وی در اجرا نیست.
وی با بیان اینکه این یک تعهد شرعی، وجدانی و اخلاقی است، ادامه داد: ما باید وفاق و همدلی را بین مردم ایجاد و حق نداریم دیدگاه های سیاسی خود را در اجرا وارد کنیم.
استاندار اصفهان با انتقاد از چهره نامناسب ورودی های برخی شهرها و روستاها به دلیل تخلیه نخاله های ساختمانی، تصریح کرد: لازم است ظرفیت های گردشگری در شهرها و روستاهای استان شناسایی شود.
وی از شهرداران خواست تا دولت الکترونیک را جدی بگیرند  و خواهان توجه بیشتر به ساده زیستی شد و گفت: کار در شرایط فعلی و با وجود تحریم های ناجوانمردانه دشوار است زیرا امروز با جنگ اقتصادی سختی مواجه هستیم اما با عزت و اقتدار مقابل آن و استکبار جهانی ایستاده ایم.
رضایی افزود: با پیگیری های انجام شده بسیاری از طرح هایی که حتی 15 سال به طول انجامیده در حال عملی شدن است و مردم نتایج آنها را می بینند.
استان اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارای 108 شهر، یکهزار و 405 روستا، 108 شورای اسلامی شهر، 912 شورای اسلامی روستایی و عشایری و 852 دهیاری است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com