0  |  0

راه اندازی دفاتر صندوق پژوهش و فناوری برای تسهیل حمایت از شرکت‌ها

راه اندازی دفاتر صندوق پژوهش و فناوری برای تسهیل حمایت از شرکت‌ها

علی وحدت در افتتاح دفاتر صندوق های پژوهش و فناوری در محل مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان خاطرنشان کرد: جلسات کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری همواره برگزار می شود که در آن قوانین مربوط به حمایت و دستورالعمل هایی مورد بررسی قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه اصلاح اساسنامه صندوق های پژوهش و فناوری در دستور کار این کارگروه قرار گفته است، گفت: همواره این اساسنامه در راستای ارتقای صندوق های پژوهش و فناوری است؛ همچنین رفع چالش های سر راه صندوق های پژوهش و فناوری در این کارگروه بررسی و مورد تاکید اعضای آن قرار می گیرد.
وحدت با بیان اینکه مشکلاتی از سوی روسای صندوق پژوهش و فناوری اعلام می شود، گفت: عدم استقبال بخش خصوصی، مشکلاتی در سیستم ارائه وام های بانکی، اعتبارسنجی، اعطای مجوز، نظارت و ارزیابی و ... همواره وجود دارد که این کارگروه صندوق پژوهش و فناوری در راستای رفع آن هستند.
به گفته وی، در حال حاضر تعدادی صندوق پژوهش و فناوری در سراسر کشور فعالیت دارد و در این راستا از شرکت های دانش بنیان و محصولات فناورانه، استارت آپ ها حمایت می کنند.
وحدت در خطاب به مدیران صندوق های پژوهش و فناوری گفت: شما صندوق های غیردولتی، چابک و فعال هستید از این رو باید در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان استقلال داشته باشید.
وی افزود: صندوق های پژوهش و فناوری در حوزه های جغرافیایی سراسر کشور همواره در حال ارائه خدمات هستند و می بایست چالش های آنان رفع شوند؛ صندوق های پژوهش و فناوری می توانند با نمایندگانی از ارگانهای مختلف مانند وزارت بهداشت، وزارت علوم، بانک مرکزی، وزارت جهاد کشاورزی در راستای رفع مشکلاتشان مذاکره کنند.
در این مراسم دفاتر صندوق های پژوهش و فناوری در طبقه چهارم مجتمع شکوفایی شرکتهای دانش بنیان و از سایت کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاح شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com