0  |  0

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه در حوزه اکتشاف راه اندازی شد

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه در حوزه اکتشاف راه اندازی شد

دکتر خدایار غریب پور در مراسم اختتامیه گردهمایی فناورانه شرکت‌ها و استارت آپ‌های صنعت فولاد در صندوق نوآوری با تاکید براینکه تا چه زمانی باید هزینه خرید دانش فنی پرداخت کنیم گفت:در ساختمان سازمان ایمیدرو فضایی را برای شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ ها فراهم می کنیم؛ این اقدام با همکاری دانشگاههای تهران، شریف و امیرکبیر است.
وی از امضای تفاهم‌نامه‌ای با جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه تولید بخشی از دانش فنی‌ به جهاد دانشگاهی واگذار می‌شود.
رئیس سازمان ایمیدرو با اشاره به تشکیل ۲۵۰ شرکت دانش بنیان در حوزه معادن افزود: ما توانستیم در حوزه‌های اکتشاف اقدام به تشکیل و راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری کنیم؛ همچنین یک صندوق جسورانه اکتشاف نیز راه اندازی شده است.
رئیس سازمان ایمیدرو گفت: تمرکز این سازمان بر اکتشاف، استخراج، فرآوری، پسماند و مسائل زیست محیطی و اینترنت اشیا است.
به گفته وی در حال حاضر تمرکز ۹۰درصد شرکت‌های دانش بنیانی که در حوزه صنعت فعال شده‌اند در حوزه فولاد است. در حالی‌که در بخش‌های اکتشاف و استخراج ظرفیت‌های عظیمی وجود دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com