0  |  0

اولین «گذر نوآوری» با هدف میزبانی از استارت‌آپ‌های شهری برگزار می‌شود

اولین «گذر نوآوری» با هدف میزبانی از استارت‌آپ‌های شهری برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری سومین رویداد تهران هوشمند، برای نخستین بار «گذر نوآوری» در تهران برگزار می‌شود.
از ۱۲ تا ۱۴ آذرماه استارت‌آپ‌های خدمت‌رسان در حوزه شهری، فضایی در میدان هفت تیر را به صورت رایگان در اختیار خواهند داشت تا به جمع مردم بیایند و تازه‌ترین سرویس‌های برخط و هوشمند خود را به شهروندان معرفی می‌کنند.
در این رویداد مسئولان شهری نیــز بـر اسـاس نیـازهای حوزه مدیریتی خود بـا استارت‌آپها مذاکـره کرده و در صـورت توافــق بــا یکدیگر همکاری تجاری خواهند داشت.
به همین منظور استارت‌آپ‌های علاقمند به حضور در گذر نوآوری، می‌توانند تا ۹ آذر ماه با مراجعه به سایت تهران هوشمند در بخش گذر نوآوری، آمادگی خود را اعلام کنند.
گروه‌های استارت‌آپی در این رویداد پذیرفته می‌شوند که محصــول یــا خدمــات آنها مرتبط با رفع معضلات، مشکلات و نیاز شهروندان باشد.
نتایج حضور استارت‌آپ‌ها در گذر نوآوری روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه اعلام خواهد شد و گروه‌های منتخب می‌توانند در بازه زمانی سه روزه از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ آذر ماه در پلازای میدان هفت تیر به صورت رایگان در فضاهای مشخص شده محصولات خود را معرفی کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com