0  |  0

استارت راه اندازی پارک علم و فناوری در منطقه ری

استارت راه اندازی پارک علم و فناوری در منطقه ری

بیژن زنگنه در حاشیه اولین رویداد توسعه فناوری ویژه اقلام پرمصرف گاز که امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: در شهرکی ۲۵ هکتاری در منطقه ری که بلااستفاده بود، استارت راه اندازی پارک فناوری زده شد.
وی افزود: در این شهرک شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه نفتی می توانند فعالیت کنند.
زنگنه  در خصوص زمان راه اندازی پارک فناوری در این منطقه، تصریح کرد: بنا داریم تا پایان امسال استارت آپ های فعال در حوزه نفتی را در این منطقه مستقر کنیم. کارهای راه اندازی این پارک فناوری آغاز شده به طوری که در حال طراحی و معماری داخلی است.
زنگنه در ادامه گفت: ما در صدد هستیم صندوق پژوهش و فناوری را به زودی با سرمایه اولیه صد میلیون تومان راه اندازی کنیم تا به این واسطه از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های این حوزه حمایت شود.
وی افزود: تسهیلات این صندوق نه تنها به شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری ری اختصاص می یابد بلکه به همه شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه نفتی تخصیص پیدا می کند. زیرا این شرکت ها از اجزای زیست بوم فناوری هستند و ما باید وضعیت های زیادی را برای آنها ایجاد کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com