1  |  0

فعالیت ۲ شتاب‌دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیر

فعالیت ۲ شتاب‌دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیر

معاون پژوهش‌ و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برنامه‌ریزی برای فعالیت دو شتاب‌دهنده حوزه معدن در این دانشگاه صورت گرفته که اکنون یک شتاب‌دهنده در برج فناوری مشغول به فعالیت است.
حسین حسینی تودشکی در جلسه مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مسئولان (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد در حوزه نوآوری و توسعه آن در زمینه معدن فعالیت‌های جدی داشته باشد.
وی افزود: بر این اساس برنامه‌ریزی برای فعالیت دو شتاب‌دهنده حوزه معدنی در این دانشگاه صورت گرفته و اکنون یک شتاب‌دهنده حوزه معدن در برج فناوری این دانشگاه مشغول به فعالیت است.
معاون پژوهش‌ و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: شتاب‌دهنده دوم در حوزه معدن نیز قرار است در دومین برج فناوری این دانشگاه که درحال ساخت است، راه‌اندازی شود.
حسینی تودشکی خاطرنشان کرد: در این شتاب‌دهنده‌ها کسب و کارهای مرتبط با حوزه معدن با محوریت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان پیگیری خواهد شد.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه و تبدیل تحقیقات دانشگاهی به محصول قابل استفاده در جامعه از برنامه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر است، بنابراین دانشگاه فعالیت در حوزه معدن را در اولویت خود قرار داده است.
حسینی تودشکی اضافه کرد: موضوع مدرسه کسب و کار میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و اتاق بازرگانی تهران در حال پیگیری است که فضایی برای این مدرسه در نظر گرفته شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com