0  |  0

افتتاح مرکز کارآفرینی زنان در ورامین

افتتاح مرکز کارآفرینی زنان در ورامین

مرکز تولید میوه و سبزی خشک زنان کارآفرین عضو صندوق خرد زنان ورامین با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران افتتاح شد. به مدیر جهاد کشاورزی ورامین در حاشیه این مراسم گفت: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال و در راستای ترویج فعالیت اقتصادی بانوان و حمایت از اعضای صندوق خرد زنان روستایی و عشایری در بخش جوادآباد ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
احمد فدایی اردستانی افزود: با بهره‌برداری از این مرکز، بانوان عضو صندوق خرد زنان می‌توانند محصولات غذایی از جمله سبزی و میوه خشک را تولید و به بازار مصرف عرضه کنند.
وی گفت: در حال حاضر ۲۰ صندوق خرد زنان در مناطق روستایی بخش‌های مرکزی و جوادآباد ورامین مشغول به فعالیت است که بیش از ۷۵۰ نفر از بانوان در این صندوق‌ها عضو هستند.
مدیر جهاد کشاورزی ورامین اظهار داشت: صندوق اعتباری خرد زنان روستایی و عشایری، الگوی موفقی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و با هدف توانمندسازی زنان روستایی و فراهم کردن شرایط دسترسی آنها به منابع مالی که به ایجاد اشتغال و تولید درآمد در جوامع روستایی منجر می‌شود، راه اندازی شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای بانوان به ویژه روستائیان و عشایر شهرستان ورامین در تولید محصولات مختلف، تلاش می‌شود تا با حمایت‌های مدیرکل امور بانوان و خانواده، تسهیلات ویژه از صندوق کارآفرینی امید در اختیار این افراد قرار گیرد تا یکی از مهمترین اهداف دولت در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در مناطق روستایی محقق شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: فرمانداری ورامین
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com