0  |  0

درخشش «دانشگاه صنعتی شاهرود» در رویداد فناورانه «پترولیوم تیکاف»

درخشش «دانشگاه صنعتی شاهرود» در رویداد فناورانه «پترولیوم تیکاف»

«دانشگاه صنعتی شاهرود» در رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت كه در هفته پژوهش در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار گردید، توانست در بخش استارتاپى «پتروتست» در حوزه ارایه راهكار برای چالش هاى وزارت نفت به مقام نخست دست یابد.
آیین پایانی رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف چهارشنبه بیست و هفتم آذرماه با حضور مهندس زنگنه وزیر نفت و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور برگزار شد.
تیم دانشگاه صنعتى شاهرود به سرپرستى دكتر یونس یونسیان مدیر شتاب دهنده شاهكار و فعال زیست بوم نوآورى كشور، توانست با پشت سرگذاشتن دانشگاه های صنعتی شریف، تهران و صنعتی امیركبیر به مقام نخست رویداد نایل شود، این تیم توانست در میان همه ایده ها و استارتاپ ها، با ارایه پلتفرم پتروتك در حوزه كارآمدسازی توزیع فرآورده هاى نفتی ایران، جایزه و گرنت این رویداد را از آن خود كند.
دكتر محمد مهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود یادآور شد كه حركت دانشگاه صنعتی شاهرود به سمت دانشگاه نسل سوم و كارآفرین، از اهداف و بنیان های اصلی این مجموعه بوده است و دانشگاه با راه اندازی و افتتاح شتاب دهنده و فضاى كسب و كار اشتراكی شاهكار، توانسته است زیرساخت هاى لازم جهت شركت در رویدادهاى استارتاپی را فراهم نماید. این رویداد آذرماه سال جاری، همزمان با روز پژوهش در پژوهشگاه صنعت نفت و با حضور شرکت‌های فعال در حوزه‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به مدت سه روز از بیست و پنجم الی بیست و هفتم آذرماه برگزار شد. توسعه، یادگیری، کارآمدسازی، انتخاب و فرصت‌سازی با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و با محوریت به‌هم‌رسانی حوزه‌های فناوری در بخش عرضه و تقاضا از جمله اهداف برگزاری این رویداد بود.
نمایشگاه عرضه فناوری با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ، نمایشگاه تقاضای فناوری با حضور شرکت‌های تابعه وزارت نفت، رویداد «هر چالش-یک راهکار» با حضور گروه‌های استارت‌آپی و نخبگان، رویداد دانشجویی پتروتست و اجرای تور فناوری ویژه مدیران ارشد بخش عملیات صنعت نفت، چهار بخش اصلی این رویداد بودند. در این رویداد تلاش بر این بود که نیازهای واقعی حوزه‌های عملیات شرکت‌های اصلی و تابعه وزارت نفت در قالب ارسال پروپوزال شناسایی گردد و در دسترس جامعه محققان و گروه‌های توانمند کشور قرار گیرد و برای نخستین بار سعی شد با برنامه‌ریزی هدفمند اقدام‌های مناسب برای حضور مدیران ارشد عملیاتی از شرکت‌های تابعه وزارت نفت صورت پذیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com