0  |  1

ثبت نام دور سوم از رویداد روز بازاریابی دیجیتال (DMDay) آغاز شد

ثبت نام دور سوم از رویداد روز بازاریابی دیجیتال (DMDay) آغاز شد

ثبت نام دور سوم روز بازاریابی دیجیتال(DMDay) آغاز شد. در این رویداد متخصصان و کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا، استارتاپ‌ها، مدیران کسب و کارها و صنایع مختلف و همچنین علاقمندان و دانشجویان شرکت می‌کنند. 

روز بازاریابی دیجیتال چه حرفی برای گفتن دارد؟ 

روز بازاریابی دیجیتال صرفا یک رویداد نیست، سازمانی است برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و مهم تر از آن بازار دیجیتال مارکتینگ، ماموریت اصلی آن ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای مختلف است.

بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش می کند آخرین دغدغه ها، راهکارها و روشهای مختلف را با فعالین و علاقه مندان این حوزه به اشتراک بگذارد.

در روز بازاریابی دیجیتال حرف ها و آدمها مهم هستند و اگر حرف مستندی باید به گوش فعالین دیجیتال مارکتینگ برسد روز بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین بسترها برای اینکار است. از طرف دیگر خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی دانش باعث رشد این بازار می‌شود برای همین روز بازاریابی دیجیتال این کار را با جدیت دنبال می‌کند. 

رویداد روز بازاریابی دیجیتال 

حضور استارت‌آپ‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، سفرمارکت، دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، یکتانت و … و صحبت در مورد جدیدترین تجربیات و دغدغه‌های کسب و کار‌های دیجیتال باعث شده تا رویداد روز بازاریابی دیجیتال فضایی حرفه‌ای برای شبکه سازی و انتقال تجربیات به خود بگیرد. 

این رویداد تا بحال در دو دوره برگزار شده است و مجموع 1800 شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده. برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و … از بخش‌های رویدادهای قبلی بوده. 

برگزاری دور سوم از این رویداد 

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال دی ماه سال 98 به مدت 3 روز برگزار می‌شود. تفاوت‌های اساسی‌ این رویداد با رویدادهای قبلی که باعث افزایش فضای تخصصی‌ رویداد می‌شود: 

  • جداسازی هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آن‌ها از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف (Edition)
  • ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف
  • بررسی دغدغه های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • همکاری گسترده‌تر با همکاران، شریکان تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان 

بخش‌های مختلف سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال 

روزبازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه ها و صنایع مختلف را بررسی کند. این بخش‌ها شامل حوزه های صنایع تند مصرف(FMCG)، آرایشی بهداشتی ، غذایی و ...، حمل و نقل ، سفر و لجستیک، موبایل، مد و لباس و مال های تجاری و فروشگاه های زنجیره ای و مواردی ازین دست است. 

رویداد روز بازاریابی دیجیتال

شرکت در رویداد 

این رویداد که در دی ماه برگزار می‌شود برای ارتقای تفکر سبز و پایدار، هیج محتوای کاغذی‌ای مانند کاتالوگ و بروشور مربوط به این رویداد ارائه نمی‌شود.  

برای تهیه‌ی بلیت به وبسایت روز بازاریابی دیجیتال(dmday.ir) مراجعه نمایید.

کد تخفیف ۳۰ درصدی: modirinfo

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com