0  |  1

قزوین، پیشرو در حوزه استارتاپ‌های تولید محتوای دیجیتال

قزوین، پیشرو در حوزه استارتاپ‌های تولید محتوای دیجیتال

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: قزوین از استان‌های پیشرو در حوزه استارتاپ‌های مجازی و فعالان حوزه تولید محتوای دیجیتال است.
سعید پورایمانی افزود: برخی از استارتاپهای موجود در استان قزوین در سطح کشوری و بین المللی فعال بوده و دستاوردهای خوبی نیز به همراه داشته است.
وی با تاکید براینکه استان قزوین در حوزه مجازی خوب ورود پیدا کرده است، یادآورشد: خوشبختانه فعالان این حوزه شناسایی شده اند اما به‌ منظور حمایت بیشتر از فعالین فضای مجازی کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین شکل‌گرفته است.
به گفته پورایمانی مرکز دیجیتال استان قزوین با برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه فعالان فضای مجازی همواره سعی در حمایت از این استارت آپ ها داشته است.
وی اظهار کرد: باید توجه داشت که حمایت از استارتاپ‌های فعال در حوزه مجازی نیازمند بسترسازی و برنامه‌ریزی جهت گسترش کسب‌وکارهای نوپای استان قزوین در فضای مجازی است.
پور ایمانی هدف اصلی کارگروه حمایت و توسعه کسب‌ و کارهای نوپا مجازی را تسهیل روابط اداری و سرمایه‌گذاری و معرفی به سرمایه‌گذار در صورت وجود برنامه مالی دقیق گروه‌های استارتاپی مجازی اعلام کرد و گفت: شناسایی فعالین عرصه فضای مجازی و استارتاپ‌ها و حمایت‌هایی که باید از آن‌ها صورت گیرد و ارتقا سواد فضای مجازی و رسانه ای از دیگر اهدافی است که این کارگروه دنبال می‌کند.
وی موانع و وجود خلاهای قانونی را از مسائلی دانست که استارتاپهای مجازی با آن رو به رو هستند و افزود: این کارگروه تلاش دارد موانع اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی در سطح استان قزوین را رفع و بهره‌برداری از امکانات و منابع انسانی در راستای حمایت از تولید و نشر محتوا و خدمات فرهنگی بومی در فضای مجازی را تسهیل کند.
مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: به‌منظور شناسایی افراد فعال در این حوزه از تمامی گروه‌ها، استارتاپ‌ها و گروه‌های فناور حوزه فضای مجازی، صاحبان ایده و مراکز شتاب دهی که در حوزه فضای مجازی فعال یا دارای کسب‌ و کار اینترنتی هستند، دعوت می‌شود تا 15 بهمن برای ثبت نام به آدرس اینترنتی https://ghazvin.farhang.gov.ir/fa/startup مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com