1  |  0

نخستین نمایشگاه عکس کارآفرینان برتر مناطق روستایی برپا شد

نخستین نمایشگاه عکس کارآفرینان برتر مناطق روستایی برپا شد

این نمایشگاه همزمان با روز ملی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی توسط آژانس عکس مستند سو، با موضوع کارآفرینان برتر مناطق روستایی و محروم سراسر کشور به صورت نمایش خیابانی ایجاد شده است.
پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از این نمایشگاه، گفت: برای نمایش امید و اعتماد به نفس کارآفرینان در جای جای ایران اسلامی بهترین، ماندگارترین و تاثیرگذارترین روش استفاده از زبان هنر است که دوستان ما در آژانس سو این مهم را در طی 5 سال واقع‌نگاری با نگاه دوربین عکاسی ثبت کرده‌ و اکنون به نمایش عمومی گذاشته‌اند.
وی افزود: این نمایشگاه حاصل کار این عکاسان و کنشگران اجتماعی است. من به آن‌ها خداقوت می‌گویم و امیدوارم این توان، علاقه و انگیزه در آینده‌ای نزدیک در قالب یک شتاب‌دهنده حوزه هنر و صنایع خلاق به کمک ترویج فرهنگ کارآفرینی ملی بیاید.
کرمی ادامه داد: من بارها گفته‌ام، اگر قرار است دستاوردهای علمی و فناوری کشور یا تعبیراتی که در روایت فتوحات جهاد علم و فناوری وجود داشته است را به جامعه نشان بدهیم، حتماً باید از توان فیلم‌سازان و عکاسان خوب کشور برای ماندگاری، توضیح، بسط موضوع و کمک به گفتمان سازی استفاده کنیم. ما به زبان پرنفوذ هنر، خصوصاً در بعد تصویر و فیلم نیاز داریم.
دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه بیان کرد: فکر می‌کنم نهادهای متولی هرچقدر ازاین‌دست جشنواره‌ها، حمایت بیشتری داشته باشند و رصد بیشتری در باب آن‌ها صورت گیرد، این‌ها می‌توانند در ماندگاری موضوعات و جهاد فتوحات علم و فناوری به ما کمک کنند. اگر به این موارد توجه مکفی را نداشته باشیم، درواقع حال و پیشینه خودمان را ضعیف کرده‌ایم.
در این نمایشگاه ۲۰ فریم عکس ۲ در ۳ متر، از مجموعه قصه‌های تولیدشده در آژانس عکس مستند سو همزمان با روز کارآفرینی به نمایش در می‌‌آید که با بهره‌گیری از فناوری دیجیتال، برای نخستین بار گونه‌ای دیگر از نمایش آثار را ارائه کرده است.
این نمایشگاه نتیجه‌ بیش از ۵ سال بررسی میدانی و انتخاب برترین‌های اقتصاد خرد است. نمایشگاه عکس با کارآفرینان برتر مناطق روستایی و محروم سراسر ایران با عنوان «و این قهرمان واقعی است...» به مدت 12 روز بر روی نرده‌های در دانشگاه تهران برپا است.
زهرا استادزاده، مجتبی حیدری، علی دهقان، اشکان پردل و پوریا ترابی از جمله عکاسانی هستند که در این پروژه حضور داشتند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com