0  |  0

ارایه خدمات بیمه تکمیلی به استارت‌آپ‌ها و فریلنسرها

ارایه خدمات بیمه تکمیلی به استارت‌آپ‌ها و فریلنسرها

حل مشکلات بیمه‌ای شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها و محققین و فعالین فریلنسر(آزاد کار) از جمله درخواست‌های همیشگی این افراد در مناسبت‌های مختلف است. شبکه نوآوری و فناوری ایران معاونت علمی در این راستا طرحی را اجرایی کرده است که می‌توانند بخشی از این مشکلات را مرتفع سازد.
بر اساس این طرح شرکت‌های عضو شبکه فناوری و نوآوری ایران می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند، همچنین فعالین فناور و استارتاپ‌های عضو پارک‌های علم و فناوری، مراکز نوآوری و دیگر اجزای شناخته شده زیست بوم اقتصاد دانش بنیان کشور، نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. خود مراکز نوآوری و شتابدهنده ها نیز امکان بهره‌مندی از این خدمت را دارند. شرکت های ثبت نام کننده در این طرح عملاً به عضویت شبکه نوآوری و فناوری ایران معاونت علمی در می‌آیند و می‌توانند از خدمات دیگر این شبکه نیز برخوردار شوند.
این طرح شامل دو بخش است، بخش اول کلیه اشخاص حقوقی شامل شرکت‌های دانش بنیان، فناور و استارتاپ ها را در بر می گیرد و برای اولین بار بخش دوم این طرح فعالین فناور آزاد کار (فریلنسر) را نیز شامل شده است. فریلنسرها می‌توانند با بیمه‌های پایه مختلف از این خدمات بیمه تکمیلی فناورانه بهره‌مند شوند.
ششمین دوره ثبت نام این طرح بر اساس چهار سطح خدمات درمانی آغاز شده است. بیمه شدگان، خدمات تکمیلی درمانی فناورانه را در سطوح مختلف و با قیمت‌های متفاوت دریافت می‌کنند. علاوه بر بیمه شده اصلی، اعضای خانواده و پدر و مادر و افراد تحت تکلف نیز می‌توانند با رعایت شرایط و قواین بیمه‌ایی مندرج در فرم‌های ثبت نام از این خدمات بیمه ایی برخوردار شوند.
هزینه‌های بیمارستانی تخصصی و عمومی، زایمان، درمان نازایی، انواع هزینه‌های پاراکلینیکی و دندانپزشکی از جمله مواردی هستند که این بیمه درمانی فناورانه آن را پوشش می‌دهد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی شبکه نوآوری و فناوری ایران معاونت علمی به نشانی https://tinet.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com