0  |  0

اولین استارتاپ مجازی کشور برگزار شد

اولین استارتاپ مجازی کشور برگزار شد

اولین استارتاپ مجازی کشور، در حوزه فرآورده‌های لبنی با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی سمنان و مرکز آموزش غرب استیل برگزار شد.
محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی که در این رویداد به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشت، گفت: برگزاری استارتاپ مجازی، نقطه عطفی است که نوید بخش عدم توقف فعالیت‌ها در هر شرایطی است.
او با اشاره رسالت این دانشگاه در بهبود فرآیند‌ها و ارتقای ارزش افزوده و اهمیت رویداد‌های شتاب در تحقق این امر با اشاره به تحریم‌های ظالمانه افزود: کمترین آسیب پذیری کشور از تحریم ها، در بخش کشاورزی و دام بوده و ما توانسته‌ایم در تولید گندم، بخش دام، طیور و صنایع وابسته شاهد کمترین آسیب باشیم و هیچ کمبودی در زمینه تامین مواد غذایی مورد نیاز کشور احساس نکنیم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی توجه به بخش کشاورزی و دام را اتفاق خوبی دانست و افزود: با وجود اشتغال زایی، نیاز به سرمایه گذاری سنگین هم نیست؛ این در حالی است که طبق برآوردها، برای تولید یک شغل، به حداقل ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه نیاز است.
امید تاکید کرد: نتیجه توجه به سرمایه گذاری و ارزش افزوده در این بخش، علاوه بر کمک به سلامت خانواده و اقتصاد کشور، ارزآوری و سودآوری قابل توجه نیز هست.
گفتنی است در این رویداد شتاب، ۷۰ طرح شرکت داشت که از میان آن‌ها ۱۰ طرح ارائه شد و مورد قضاوت داوران قرار گرفت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com