0  |  0

علاقه هکرها به سرقت اطلاعات کسب و کارهای کوچک

علاقه هکرها به سرقت اطلاعات کسب و کارهای کوچک

هکرها سرقت اطلاعات از ایمیل شرکت‌های کوچک و تا حدی متوسط را به حمله به ایمیل‌های شرکت‌های بزرگ ترجیح می‌دهند. زیرا شرکت‌های کوچک و متوسط معمولاً از سرویس‌های رایگان ایمیل استفاده می‌کنند و دامنه اختصاصی و خاص خود را به این منظور طراحی نمی‌کنند.
تحقیقات پلیس هند در مورد جرایم سایبری در این کشور نشان می‌دهد تلاش برای نفوذ به آدرس‌های ایمیل متعلق به کسب و کارها در این کشور روز به روز در حال افزایش است و دامنه‌های رایگان و عمومی که توسط کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند بیشتر از دامنه‌های اختصاصی شرکت‌ها در معرض خطر هستند. زیرا دامنه‌های اختصاصی ایمیل امنیت بیشتری دارند.
در عین حال کسب و کارهای کوچک و متوسط از بودجه کافی برای اختصاص آدرس ایمیل برخوردار نیستند و از همین رو به استفاده از خدمات عمومی و رایگان ایمیل روی می‌آورند و از همین طریق امنیت خود را به خطر می‌اندازند.
حملات یادشده معمولاً با هدف سرقت اطلاعات مالی و بانکی صاحبان کسب و کارها صورت می‌گیرد و گاهی منجر به افشای داده‌های شرکت‌ها و افراد ثالث نیز می‌شود. لذا ضروری است شرکت‌های کوچک و متوسط نیز با صرف هزینه‌ای اندک از سرویس‌های ایمیل اختصاصی خود استفاده کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com